Handelsbetingelser for
Falkecenter Samsø ApS
Falkecenter Samsø ApS
Eskevej 4, Permelille
DK-8305 Samsø
TLF: +45 50889380
CVR: 35389091
Betaling
Falkecenter Samsø ApS modtager online betalinger med Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mobilepay Online, Visa Electron, ApplePay. Betaling vil blive trukket på din konto, i det ordren på billeter går igennem som fremgår af din ordre.
Reservation af beløb
Ved anvendelse af betalingskort, debit såvel som kredit, sker en reservation af det beløb der handles for. Dette beløb er reserveret indtil webshoppen, har behandlet din ordre. Når ordren er afsendt, hæves pengene på kontoen. Reservationstiden afhænger af produktet/ydelsen.
Autorisering på debitkort
Ved debitkort, vil du kunne se at pengene er reserveret på din konto og at dit rådighedsbeløb vil her stå som værende mindre. Annullerer du eller webshoppen efterfølgende din ordre, så kan webshoppen ikke hæve pengene, men reservationen vil fortsat gælde i en periode. Bemærk at kun din bank (eller kortudsteder) vil kunne ophæve reservationen.
Autorisering på kreditkort
Pengene vil først hæves fra din konto og fremgå af dit overblik når webshoppen behandler og hæver betalingen for din ordre
Alle beløb på hjemmesiden til entre på Falkecenter Samsø ApS er ikke momsberettiget, hvorfor der ikke lægges moms til beløbet.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning: Denmark – Kroner (DKK)
Falkecenter Samsø ApS benyter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.
Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret. Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.
Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og være os i hænde seneste 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.
Ønske om brug af fortrydelsesret skal gives sendes på mail info@falkecenter.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.
Aflysning
Bliver den forevisning, du har billetter til aflyst, bliver billetprisen refunderet til dig.
Bliver du forhindret i fremmøde til forevisningen grundet din færge til Samsø aflyses bliver billetprisen refunderet til dig.
For at få refunderet din billet grundet ovenstående skal du skrive en mail til: info@falkecenter.dk med dit navn, tlf., Mobilepay nummer eller konto nummer, Billet ID, Billet type og afviklings dato. Refunderingen vil ske indenfor 14 dage efter modtagelse af mail.
Mail skal senes fremsendes 3 dage efter aflysning.
Hvis en forestilling aflyses, orienterer vi dig via SMS, hvis du har angivet dit mobilnummer i forbindelse med dit billetkøb.
Ombytning af billetter
Fortryder du valg af dato til dit køb, bytter vi gerne dine billetter til en ny dato. Bytning kan ske frem til én dag før afvikling af eventet.
Kontakt os på mail: info@falkecenter.dk , sms 50889380 , eller ring 50 88 93 80.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage mod et service gebyr på kr. 60,- Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig.
Vi refunderer beløbet senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde købet. Beløbet tilbageføres med det samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre andet er aftalt.
Send en mail på info@falkecenter.dk
Kunde- & Privatlivspolitik
Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.
For at du kan indgå aftale med Falkecenter Samsø ApS, har vi brug for følgende oplysninger:
- Navn
- Adresse
- Telefonnummer
- E-mail adresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere ydelsen til dig. Personoplysningerne registreres hos Falkecenter Samsø ApS og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Direktøren og de ansatte for Falkecenter Samsø ApS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Den dataansvarlige i Falkecenter Samsø ApS er: L.V. Munk-Petersen
Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
Som registreret hos Falkecenter Samsø ApS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til info@falkecenter.dk.
Cookies
På https://falkecenter.dk/ anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slete cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.
Log-statistik
Vi bruger en log-statistikken på falkecenter.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.
Log-statistikken anvendes kun med det formål, at optimere Falkecenter Samsø ApS’s hjemmeside.
Forbrugerbeskytelse
Læs mere om din beskytelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
Reklamationsret og klageadgang
Reklamationsret vedrørende vores arrangementer. Du kan reklamere over vores arrangementer ved at sende en mail til info@falkecenter.dk eller ringe på tlf. +45 50 88 93 80.
Vi anbefaler, at du reklamerer over vores arrangementer så hurtigt som muligt.
Købelovens mangelsregler finder ikke direkte anvendelse på reklamationer over vores arrangementer. Når du, som forbruger, køber varer hos os, finder købelovens mangelsregler anvendelse.
En klage over en tjenesteydelse kan indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.
Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet.
Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at varen eller ydelsen, som du vil klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen som udgangspunkt være mindst 720 kr. Beløbsgrænserne kan blive ændret. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: https://ec.europa.eu/odr
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@falkecenter.dk
Måske du også har set…